

Det här vaknade jag till igår! Värsta hotellfrukosten fast bara jag och världens snyggaste man!
Jag hade inte fått någon födelsedagspresent än men nu fick jag både frukost, wienerbröd och present!
Fick världens finaste marimekkoskål (sista bilden) han känner mig han!
Sen blev det loppisrunda och kvällen avslutades med några öl på harrys och prat om framtiden.
Fantastisk dag!

0 Kommentarer