dec 27, 2008 | Tankar och Vardag | 0 kommentarer
Jag va hemma i underbara Värmland en snabbis under jul innan det va tillbaka till julstressen och rean. Ohhh vad jag älskar Värmland och ännu mer älskar jag världens bästa familj!!
0 Kommentarer