mar 21, 2009 | Inredning | 0 kommentarer
Den här ljuvliga tapeten av Lisa Bengtsson skulle jag vilja ha i min och Emils hall. Då skulle jag ha teckningar i en del av ramarna, foton i andra, fina tygbitar i vissa och bara fina saker i en del. Åh jag vill göra om allt nu!
0 Kommentarer