Min mormor sa att jag var i tidningen, underligt tyckte jag men när hon visade mig artikeln visade det sig att det handlade om Carina Berg. Men på den här bilden måste till och med jag säga att vi va hemskt lika!
3 Kommentarer
Linda
on 28 september, 2008 at 14:01
Ja, det var faktiskt riktigt likt. Nu har jag ju inte sett dig i verkligheten men…
Ja, det var faktiskt riktigt likt. Nu har jag ju inte sett dig i verkligheten men…
ja säger ju det! nu finns du på nätet.
tihi, ja vad lika ni e ! 😀