Anna målar Kroki!

mar 9, 2010 | Teckningar | 0 kommentarer





Igår hade vi kroki i skolan. Det är mitt absoluta favoritämne och jag önskar jag hade det en timme varje dag! Man kan omöjligt bli fullärd och det är lika spännande att se vad som händer med ens bilder varje gång.
Den här gången målade jag med en vässad blompinne doppad i flytande tusch.
Här är mina fyra favoriter.
Alla bilderna är gjorda på en minut vardera.

0 Kommentarer