Anna Målar!

aug 12, 2008 | Teckningar | 0 kommentarer


Hela dagen igår gick åt att måla den här oljemålningen. Det är min kära vän Anna på bilden. INte riktigt klar än, mönstret på klänningen och blommorna ska till också. Men jag tycker det blev ganska fint, tycker ni inte?

7 Kommentarer

  1. J*vlar vad duktig du är ! :O 🙂

  2. Ja, den kommer säkert bli jättefin när den är klar! Jag undrar bara över ljuset i pannan…
    Ha’re gott //Bea

  3. Det är ju för att hon rynkar på ögonbrynen ljuset faller så

  4. Gud så duktig du är! Oljemålning verkar assvårt. Jag prövade på akryll och det var till och med svårt x)hlkzr

  5. Wow, den är fantastisk.

  6. Jättefin blogg du har och bostad! Underbar! Du ritar alltså allt på papper? Scannar du in det sen eller? INGET på datorn?

  7. God fortsättning med målandet!, kram// Lo.