Hela dagen igår gick åt att måla den här oljemålningen. Det är min kära vän Anna på bilden. INte riktigt klar än, mönstret på klänningen och blommorna ska till också. Men jag tycker det blev ganska fint, tycker ni inte?
7 Kommentarer
Madde
on 12 augusti, 2008 at 16:47
J*vlar vad duktig du är ! :O 🙂
Anonymous
on 12 augusti, 2008 at 18:09
Ja, den kommer säkert bli jättefin när den är klar! Jag undrar bara över ljuset i pannan… Ha’re gott //Bea
Anna Ileby
on 12 augusti, 2008 at 19:04
Det är ju för att hon rynkar på ögonbrynen ljuset faller så
l i s a [ FOTOBLOGG ]
on 12 augusti, 2008 at 21:04
Gud så duktig du är! Oljemålning verkar assvårt. Jag prövade på akryll och det var till och med svårt x)hlkzr
Marlene
on 13 augusti, 2008 at 10:11
Wow, den är fantastisk.
Jenny
on 13 augusti, 2008 at 13:32
Jättefin blogg du har och bostad! Underbar! Du ritar alltså allt på papper? Scannar du in det sen eller? INGET på datorn?
J*vlar vad duktig du är ! :O 🙂
Ja, den kommer säkert bli jättefin när den är klar! Jag undrar bara över ljuset i pannan…
Ha’re gott //Bea
Det är ju för att hon rynkar på ögonbrynen ljuset faller så
Gud så duktig du är! Oljemålning verkar assvårt. Jag prövade på akryll och det var till och med svårt x)hlkzr
Wow, den är fantastisk.
Jättefin blogg du har och bostad! Underbar! Du ritar alltså allt på papper? Scannar du in det sen eller? INGET på datorn?
God fortsättning med målandet!, kram// Lo.