jan 18, 2009 | Tankar och Vardag | 0 kommentarer
Igår va en mycket bra dag!
Jag va i tidningen!
Vi va på min vernissage på Hörle Slott!
Fastrarna firade mig med Max!
På kvällen blev det vin och tapas!
Såhär borde alla lördagar vara. Tack!
0 Kommentarer