Anna och Vernissagen!

jan 18, 2009 | Tankar och Vardag | 0 kommentarer

Igår va en mycket bra dag!

Jag va i tidningen!

Vi va på min vernissage på Hörle Slott!

Fastrarna firade mig med Max!

På kvällen blev det vin och tapas!

Såhär borde alla lördagar vara. Tack!

0 Kommentarer