
När man saknar Någon, är det fantastiskt att ha en jobbtröja tillhörande denna Någon.
Den luktar man, damm och Älskling. Att få borra ner ansiktet i den och riktigt få sakna Honom är lite av det bästa jag vet. Näst efter att lukta direkt i hans halsgrop då förstås.

Cute pic 🙂 too bad I don’t understand what it says in your post 🙂
Blä jag saknar min mans halsgrop ochså, en månad sen vi träffades nu och de dröjer till nyår innan jag får det igen.. O ingen tröja har jag 🙁 Men positivt tänkande är de man ska satsa på va, eller hur va de? 🙂
åh du är ju inte bara otroligt skillad på teckning, du är dessutom så grymt söt!