Anna Skapar!

jan 18, 2009 | Teckningar | 0 kommentarer



Jag går på papier machékurs (eller hur det nu stavas) på medborgarskolan på tisdagar. Detta är vad jag gjort där de senaste tisdagarna. Dock ska hon få svart å vitrandiga ben och rosa underbyxor så småningom.

0 Kommentarer