jan 18, 2009 | Teckningar | 0 kommentarer
Jag går på papier machékurs (eller hur det nu stavas) på medborgarskolan på tisdagar. Detta är vad jag gjort där de senaste tisdagarna. Dock ska hon få svart å vitrandiga ben och rosa underbyxor så småningom.
0 Kommentarer