
Här är min tvåårspresent till Emil!
Ett E på min vrist!
Ja nu kan alla skeptiska säga att åhhhh vad dum jag är som skriver in ett namn, men OM (jag säger OM) det mot förmodan skulle ta slut, vilket det inte ska, så kan jag skriva ILEBY av det där E:et. Sådeså.
Dessutom var det vansinnigt romantiskt och Jojje fick skynda sig som attan att tatuera in det innan Emil kom tillbaka in i studion.
Så här får du Emil, nu ser du att du betyder allt för mig!

0 Kommentarer