

Alla hyreslägenheter har tre månaders uppsägningstid så ingen vet vad som är ledigt om ett år, när vi flyttar.
Så det gäller att ha is i magen, dvs min absolut sämsta egenskap.



Vad vi vet är att vi vill bo i lägenhet till att börja med och jag är så otroligt taggad på det efter väldigt många år i hus.
Jag kan verkligen uppskatta lägenhet, det känns lite som att man bor i en koja, högt över allt annat. Jag gillar också tanken på att ha grannar att gå över till (om de är trevliga vill säga) att barnen kan få kompisar i trapphuset och att man har absolut ingen insyn alls!



Jag drömmer om höga fönster, det är överst på min lista över saker jag önskar mig. Sen gärna träd, vatten eller takåsar utanför fönstret. Men fönstren är viktigast!



























