I helgen när världens bästa Wenche va å hälsade på mig fick jag en mössa hon virkat åt mig! Gulligt värre.
Idag har det regnat och jag har bränt mina sista pengar. Mat är överskattat.
6 Kommentarer
matilda
on 13 oktober, 2008 at 15:52
det är ett jobb åt en kursledare som ska åka till bryssel på konferenser med sin kurs. istället för ett vanligt programblad ska jag få illustrera.. så, knepigt men skoj! ska teckna parlamentet, nato-symboler, osv osv. 🙂 ja, men då får väl helt enkelt jag och mattias snart komma ner och hälsa på då.. 🙂 (har absolut inte glömt din hund! tänker på den nästan dagligen! du ska få den när vi ses nästa gång!) kramikram! (känner igen stilen på bloggen du skickade till mig.. antingen är det hon som gått i samma skola som mig, ett år under, eller så är det en annan som tecknar väldigt likt! 🙂
Anonymous
on 13 oktober, 2008 at 20:06
vad fin du är i din nya mössa 🙂
Elin
on 13 oktober, 2008 at 22:49
Hej Anna! Har tänkt att jag ska skriva en kommentar här ett tag nu. Ville bara säga att jag tycker det är jättekul att det verkar gå så bra för dig just nu, du förtjänar det, både för din talang och för att du har orkat jobba för det länge! =) Ha det fint nu och lycka till med nykärleken… kram Elin Iderström
elinitiqua
on 14 oktober, 2008 at 12:09
Hej Anna! Snygga galjor du har där, vart är de införskaffade? Cheers!
Anonymous
on 14 oktober, 2008 at 13:15
hihi, sådana glasögon har jag med. Älskar dom
Mathias Forsström
on 15 oktober, 2008 at 16:18
tänkte bara passa på och meddela att du har en hel del, väldigt snygga illustrationer! gillar din stil. /M
det är ett jobb åt en kursledare som ska åka till bryssel på konferenser med sin kurs. istället för ett vanligt programblad ska jag få illustrera.. så, knepigt men skoj! ska teckna parlamentet, nato-symboler, osv osv. 🙂
ja, men då får väl helt enkelt jag och mattias snart komma ner och hälsa på då.. 🙂 (har absolut inte glömt din hund! tänker på den nästan dagligen! du ska få den när vi ses nästa gång!)
kramikram!
(känner igen stilen på bloggen du skickade till mig.. antingen är det hon som gått i samma skola som mig, ett år under, eller så är det en annan som tecknar väldigt likt! 🙂
vad fin du är i din nya mössa 🙂
Hej Anna! Har tänkt att jag ska skriva en kommentar här ett tag nu. Ville bara säga att jag tycker det är jättekul att det verkar gå så bra för dig just nu, du förtjänar det, både för din talang och för att du har orkat jobba för det länge! =) Ha det fint nu och lycka till med nykärleken… kram Elin Iderström
Hej Anna! Snygga galjor du har där, vart är de införskaffade? Cheers!
hihi, sådana glasögon har jag med. Älskar dom
tänkte bara passa på och meddela att du har en hel del, väldigt snygga illustrationer! gillar din stil. /M