
När Emil va här och hälsade på sist så gjorde jag en snabb skiss av honom när han låg i min säng. Nu färglade jag skissen och såhär fint blev det! Smileygubben är enbart för att den stackars Emil inte helt ska förlora sitt privatliv.
(klicka för att se bilden större)

0 Kommentarer