Du borde vara själaglad (tänkte på det förra inlägget ang om att ”ha allt”) Om jag skulle vara hälften så talangfull som du så skulle jag sitta o klappa mig på magen hela dagarna!
Heart of a star
on 6 oktober, 2008 at 15:38
Jättefin.
tess
on 7 oktober, 2008 at 15:27
DU ÄR JU GRYM!
Amanda Köhlmark
on 8 oktober, 2008 at 13:00
Hejsan!
Jag har verkligen fastnat för dina bilder! Kikar in i din blogg lite då och då. Slängde precis upp en länk till din blogg i min! 🙂
/Amanda Köhlmark
Malin
on 9 oktober, 2008 at 12:03
Så himla fin!
Miilo
on 10 oktober, 2008 at 14:53
Hej! Ville bara säga att du är så himla bra, dina bilder är underbara och ger mej verkligen en stor lust att rota fram mina pennor och tuscher för att måla lite själv, det var så länge sedan sist. Det är sådana som du som inspirerar mig till att verkligen vilja satsa på konsten och studera vidare. Fina du, ha en bra kväll. :*
Du borde vara själaglad (tänkte på det förra inlägget ang om att ”ha allt”)
Om jag skulle vara hälften så talangfull som du så skulle jag sitta o klappa mig på magen hela dagarna!
Jättefin.
DU ÄR JU GRYM!
Hejsan!
Jag har verkligen fastnat för dina bilder! Kikar in i din blogg lite då och då. Slängde precis upp en länk till din blogg i min! 🙂
/Amanda Köhlmark
Så himla fin!
Hej! Ville bara säga att du är så himla bra, dina bilder är underbara och ger mej verkligen en stor lust att rota fram mina pennor och tuscher för att måla lite själv, det var så länge sedan sist. Det är sådana som du som inspirerar mig till att verkligen vilja satsa på konsten och studera vidare. Fina du, ha en bra kväll. :*