Dagens Porträtt!

okt 13, 2008 | Teckningar | 0 kommentarer

11 Kommentarer

  1. åå vad fint! vem är detta då?

  2. Galet galet gaaalet fin!!

  3. Underbart….! 🙂

  4. Vad grym du är på att rita! Såg din kommentar på Santinos blogg, han är asgrym! Hörde han någonsin av sig? 😛

  5. galet snyggt, som alltid

  6. Jag har typ tittat igenom alla dina bilder. Jag är så sjukt imponerad!!!

  7. verkligen hur fint som helst!

  8. Vilken blick!

  9. you are soooo good,I really admire your eye for colour and light-amazing-but, for the sake of constructive criticism..in this one the hand is way too big in proportion to the facexx

  10. Finfin!

  11. *suckar* Nu kommer jag helt ta slut på komplimanger…
    den här är om möjligt ännu lite mer fantastisk än den sista jag dregglade över. Vilken känsla du lyckats fånga!