Vad grym du är på att rita! Såg din kommentar på Santinos blogg, han är asgrym! Hörde han någonsin av sig? 😛
jennifer,
on 15 oktober, 2008 at 11:29
galet snyggt, som alltid
Sanna E
on 15 oktober, 2008 at 16:23
Jag har typ tittat igenom alla dina bilder. Jag är så sjukt imponerad!!!
frida
on 15 oktober, 2008 at 18:44
verkligen hur fint som helst!
Sofie Violett
on 16 oktober, 2008 at 22:37
Vilken blick!
Ida
on 17 oktober, 2008 at 00:54
you are soooo good,I really admire your eye for colour and light-amazing-but, for the sake of constructive criticism..in this one the hand is way too big in proportion to the facexx
Malin
on 19 oktober, 2008 at 19:09
Finfin!
Vägen från 137kilo
on 30 november, 2008 at 18:26
*suckar* Nu kommer jag helt ta slut på komplimanger… den här är om möjligt ännu lite mer fantastisk än den sista jag dregglade över. Vilken känsla du lyckats fånga!
åå vad fint! vem är detta då?
Galet galet gaaalet fin!!
Underbart….! 🙂
Vad grym du är på att rita! Såg din kommentar på Santinos blogg, han är asgrym! Hörde han någonsin av sig? 😛
galet snyggt, som alltid
Jag har typ tittat igenom alla dina bilder. Jag är så sjukt imponerad!!!
verkligen hur fint som helst!
Vilken blick!
you are soooo good,I really admire your eye for colour and light-amazing-but, for the sake of constructive criticism..in this one the hand is way too big in proportion to the facexx
Finfin!
*suckar* Nu kommer jag helt ta slut på komplimanger…
den här är om möjligt ännu lite mer fantastisk än den sista jag dregglade över. Vilken känsla du lyckats fånga!