Det här är Josefina. Vi bodde ihop på konstskolan. Hon har världens finaste mun.
13 Kommentarer
Therese
on 21 juli, 2008 at 17:58
Åh, vad likt! och himla fint! jag går i hennes klass nu 🙂
Linn Ekholm
on 21 juli, 2008 at 19:53
gud, du är så duktig! hur länge tar det för dig att göra ett sånt porträtt? kram!
Ellen
on 21 juli, 2008 at 22:43
ååååh, jag blir så imponerad! att det finns människor som har sån talang. you go girl!
BättanBäst
on 22 juli, 2008 at 07:48
sjuuukt snyggt!
switchbitch
on 22 juli, 2008 at 09:43
Nu har jag andäktigt tittat igenom alla dina upplagda alster. Mäkta imponerad! Om valet låg mellan detta och Cheap Monday, som du själv skrev någonstans i början, vore inte valet svårt 🙂
Anna Ileby
on 22 juli, 2008 at 10:13
Therese – Tack du får hälsa henne då!
Linn – Tack! Det tar cirka en timme, beroende på hur kul jag har haha
Switchbitch – Haha tack! Jag hoppades att folk skulle tycka det valet va lätt, men jeans är ju kul haha
Junitjej
on 22 juli, 2008 at 10:24
Snyggt!!
matilda
on 22 juli, 2008 at 12:30
lustig prick den där anonyma.. hmm…? haha! fint som vanligt här i bloggen! kramkram! /svägerskan (och nej, jag har inte glömt bort min teckning till dig.:)
Kajsa
on 22 juli, 2008 at 12:42
Hej Anna! Tack för en mycket fin och inspirerande blogg 🙂 Jag tänker önska mig Promarkerpennor i födelsedagspresent – det ser så roligt ut att använda dem! Just nu använder jag mest kolpennor och vanliga blyerts. Jag undrar om du skulle vilja tipsa om någon färg som man absolut inte klarar sig utan – vilken använder du till hudfärg t ex? Hälsningar Kajsa http://kajanfuralle.blogg.se
Anonymous
on 22 juli, 2008 at 13:35
hej! du är jätteduktig! undrar vad du använder för typ av papper när du ritar/målar med dina promarkers? /Maria
Emma
on 22 juli, 2008 at 14:32
Tja 🙂 Kul att kika in i en blogg som också har illustrationer och foton, fina sådana!
Kram /Emma
Anna Ileby
on 22 juli, 2008 at 16:55
Kajsa – jag använder ju aldrig bara en nyans till hudfärg utan tre fyra olika i blandningar, men min sandstone penna går åt snabbt, den gillar jag!
Åh, vad likt!
och himla fint!
jag går i hennes klass nu 🙂
gud, du är så duktig! hur länge tar det för dig att göra ett sånt porträtt? kram!
ååååh, jag blir så imponerad! att det finns människor som har sån talang. you go girl!
sjuuukt snyggt!
Nu har jag andäktigt tittat igenom alla dina upplagda alster. Mäkta imponerad! Om valet låg mellan detta och Cheap Monday, som du själv skrev någonstans i början, vore inte valet svårt 🙂
Therese – Tack du får hälsa henne då!
Linn – Tack! Det tar cirka en timme, beroende på hur kul jag har haha
Switchbitch – Haha tack! Jag hoppades att folk skulle tycka det valet va lätt, men jeans är ju kul haha
Snyggt!!
lustig prick den där anonyma.. hmm…? haha!
fint som vanligt här i bloggen!
kramkram! /svägerskan (och nej, jag har inte glömt bort min teckning till dig.:)
Hej Anna! Tack för en mycket fin och inspirerande blogg 🙂
Jag tänker önska mig Promarkerpennor i födelsedagspresent – det ser så roligt ut att använda dem! Just nu använder jag mest kolpennor och vanliga blyerts. Jag undrar om du skulle vilja tipsa om någon färg som man absolut inte klarar sig utan – vilken använder du till hudfärg t ex? Hälsningar Kajsa http://kajanfuralle.blogg.se
hej!
du är jätteduktig!
undrar vad du använder för typ av papper när du ritar/målar med dina promarkers?
/Maria
Tja 🙂
Kul att kika in i en blogg som också har illustrationer och foton, fina sådana!
Kram
/Emma
Kajsa – jag använder ju aldrig bara en nyans till hudfärg utan tre fyra olika i blandningar, men min sandstone penna går åt snabbt, den gillar jag!
ser ut som kate moss!