Åååhhhh! Hur gör man för att få bli dagens porträtt!!??
Guud va grym du är på att måla!!
Kram!
Christin
on 28 juli, 2008 at 20:03
Åh så fint du ritar! 🙂
sandra
on 28 juli, 2008 at 23:49
å du ritar så himla fint. jag och matilda blev glada som snus såklart! lovar att länka till bilderna senare i veckan. pusskram.
Miriam
on 29 juli, 2008 at 14:38
Oh dina bilder är så vackra!
Matilda
on 29 juli, 2008 at 19:59
Skriv gärna mer om vad du gör annars också, det du nämnde att du kanske skulle göra, det hade varit kul att läsa =). Fast du kanske vill ha en ren konstblogg. Ett önskemål bara, om du har lust.
Anna Ileby
on 29 juli, 2008 at 20:42
Matilda – det kan jag absolut göra, trodde inte ni va instresserade bara! Men absolut!
Madelene
on 30 juli, 2008 at 08:54
lovely!
Nadde
on 31 juli, 2008 at 10:10
Du är riktigt begåvad!
Anna
on 1 augusti, 2008 at 10:07
åh, fint, hon e min idol! Vilken ProMarkerFärg hade du till den yttersta rosa?
nelly
on 1 augusti, 2008 at 15:47
åh måla gärna fler sandra-porträtt
Erika
on 4 augusti, 2008 at 19:49
Gud vad fin den var! Med färgerna och allt… Du kan ju lotta ut ett porträtt? Jag skulle gärna vela ha en sån teckning på mig på väggen! 🙂
jessica
on 16 september, 2008 at 19:46
Hejsan! Kan an göra en beställning hos dig skulle vilja ha nåt coolt som du ritar på min son eller på oss tillsammans va in på din hemsida och kika men hitta inte om du säljer dina tavlor eller gör på beställning. Du kan väl kika på min blogg och se hur vi ser ut jezzicaarvidsson.blogg.se Mvh jessica
haha oh vilken charmig. Gillaren 🙂
Åååhhhh! Hur gör man för att få bli dagens porträtt!!??
Guud va grym du är på att måla!!
Kram!
Åh så fint du ritar! 🙂
å du ritar så himla fint. jag och matilda blev glada som snus såklart! lovar att länka till bilderna senare i veckan. pusskram.
Oh dina bilder är så vackra!
Skriv gärna mer om vad du gör annars också, det du nämnde att du kanske skulle göra, det hade varit kul att läsa =). Fast du kanske vill ha en ren konstblogg. Ett önskemål bara, om du har lust.
Matilda – det kan jag absolut göra, trodde inte ni va instresserade bara! Men absolut!
lovely!
Du är riktigt begåvad!
åh, fint, hon e min idol! Vilken ProMarkerFärg hade du till den yttersta rosa?
åh måla gärna fler sandra-porträtt
Gud vad fin den var! Med färgerna och allt… Du kan ju lotta ut ett porträtt? Jag skulle gärna vela ha en sån teckning på mig på väggen! 🙂
Hejsan! Kan an göra en beställning hos dig skulle vilja ha nåt coolt som du ritar på min son eller på oss tillsammans va in på din hemsida och kika men hitta inte om du säljer dina tavlor eller gör på beställning. Du kan väl kika på min blogg och se hur vi ser ut jezzicaarvidsson.blogg.se
Mvh jessica