mar 25, 2009 | Teckningar | 0 kommentarer
Åh äntligen har jag hittat en ny rödtott, nu när Amanda färgat sitt blont (gud så dumt)Här är iallafall Filippa!
(färglagd i datorn av den enkla anledningen att jag är på jobbet och har mina tuschpennor hemma)
0 Kommentarer