feb 8, 2010 | Tankar och Vardag | 0 kommentarer
Såhär känner jag mig ungefär.
Jag har sån hosta så jag håller på att gå sönder, varje gång jag andas så rosslar det ända nere i magen. Känner mig som en storrökare fast jag aldrig tagit ett bloss i hela mitt liv.Gud vad det är synd om mig.
0 Kommentarer