Dagens Porträtt!

feb 8, 2010 | Tankar och Vardag | 0 kommentarer


Såhär känner jag mig ungefär.

Jag har sån hosta så jag håller på att gå sönder, varje gång jag andas så rosslar det ända nere i magen. Känner mig som en storrökare fast jag aldrig tagit ett bloss i hela mitt liv.
Gud vad det är synd om mig.

0 Kommentarer