dec 21, 2008 | Tankar och Vardag | 0 kommentarer
Jag önskar mig en sån här, liten, luden och så söt så allt annat bleknar i jämförelse!Jag jobbar max tre dagar i veckan utanför hemmet så jag skulle vara hemma mycket och leka, pussa och gosa med den.Det är jag väl värd?Det tycker iallafall jag.
0 Kommentarer