Kära Tomten!

dec 21, 2008 | Tankar och Vardag | 0 kommentarer


Jag önskar mig en sån här, liten, luden och så söt så allt annat bleknar i jämförelse!
Jag jobbar max tre dagar i veckan utanför hemmet så jag skulle vara hemma mycket och leka, pussa och gosa med den.
Det är jag väl värd?
Det tycker iallafall jag.

0 Kommentarer