Kärlek!

okt 16, 2008 | Tankar och Vardag | 0 kommentarer


Igår klockan nio på kvällen ringde det på dörren och där stod världens finaste pojke med en mcflurry Anna special (daim och jordgubbssylt) i handen.
DET är kärlek det!

3 Kommentarer

  1. Hej anna. måste bara säga att dina bilder är verkligen guldvärda.
    Tänkte fråga dig om det är okej om man lägger upp en eller två bilder i ens egen blogg ?

    Mvh karla

  2. åh va gulligt!!!!

  3. Mmmm…vilken bra pojke du har!