Igår klockan nio på kvällen ringde det på dörren och där stod världens finaste pojke med en mcflurry Anna special (daim och jordgubbssylt) i handen. DET är kärlek det!
3 Kommentarer
Karla Lorca
on 16 oktober, 2008 at 13:41
Hej anna. måste bara säga att dina bilder är verkligen guldvärda. Tänkte fråga dig om det är okej om man lägger upp en eller två bilder i ens egen blogg ?
Hej anna. måste bara säga att dina bilder är verkligen guldvärda.
Tänkte fråga dig om det är okej om man lägger upp en eller två bilder i ens egen blogg ?
Mvh karla
åh va gulligt!!!!
Mmmm…vilken bra pojke du har!