Anna Älskar!

dec 27, 2008 | Tankar och Vardag | 0 kommentarer


Här är min nya julklappskopp ”Spisa Ribb” av Stig Lindberg och den till vänster är en kopia jag tovade i ull för några år sen.

0 Kommentarer