Eftersom jag var tvungen att tacka nej till Pink Party så får jag va extra fin på kvällens tjejfest istället. Lockigt hår och världens finaste klänning. Tadaaa.
5 Kommentarer
Johanna - SHOEBOX
on 29 november, 2008 at 20:20
Vad fin du är!
Värnamobloggen
on 30 november, 2008 at 01:52
Du var jättefin!
en av de sjungande tjejer igår
on 30 november, 2008 at 11:57
Hej Anna! premiär för mig som blogbesökare hos dig. Supervackra bilder… Ser fram emot utställningen!
Vad fin du är!
Du var jättefin!
Hej Anna!
premiär för mig som blogbesökare hos dig. Supervackra bilder… Ser fram emot utställningen!
gu vilket vackert hår:D
Har du klippt av dig det fina håret!?