Anna går på Kalas!

nov 29, 2008 | Tankar och Vardag | 0 kommentarer



Eftersom jag var tvungen att tacka nej till Pink Party så får jag va extra fin på kvällens tjejfest istället.
Lockigt hår och världens finaste klänning. Tadaaa.

5 Kommentarer

  1. Vad fin du är!

  2. Du var jättefin!

  3. Hej Anna!
    premiär för mig som blogbesökare hos dig. Supervackra bilder… Ser fram emot utställningen!

  4. gu vilket vackert hår:D

  5. Har du klippt av dig det fina håret!?