Anna går på Loppis!

sep 29, 2011 | Allmänt | 0 kommentarer

Jag är sämst bloggare just nu men jag har helt enkelt inte tid!
Men jag har däremot hunnit med en utmärkt loppisrunda som resulterade i:
– ett par levi’s 501
– en ny screenram för att trycka t-shirts
– en pall i trä och finaste modellen!
– de finaste skorna någonsin!! I skinn, med snörning och hakar, väldigt fashion lilla My! Kärlek helt enkelt!


Imorgon ska jag trycka en tröja att ha på mig på eventet i Stockholm! Stay tuned!

0 Kommentarer