Jag fick jobbet! Jag kan numera titulera mig BUKTIKSKOMMUNIKATÖR på MQ! Dvs jag gör skyltfönstrena och stylingen och fixar så att insidan av butiken ser snygg och inbjudande ut. Dessutom är jag säljare! Heja heja mig!
Idag har jag svävat på moln!
14 Kommentarer
Caroline
on 21 augusti, 2008 at 17:55
Oooho 😀 va ballt. då måste jag passa på att gratulera 😀 bär börjar du?
Angelica
on 21 augusti, 2008 at 18:24
Vilket roligt jobb! Grattis!
yess
on 21 augusti, 2008 at 18:48
jättekul ju! GRATTIS!
switchbitch
on 21 augusti, 2008 at 18:51
Stort grattis!
Jennie
on 21 augusti, 2008 at 18:54
Grattis! Vad lustigt att det var ett sånt jobb, för när jag cyklade hem här för några minuter sen så tänkte jag på min kompis kompis som jobbar som det, fast i Göteborg. Vad lustigt, men kul! 🙂
Malin
on 21 augusti, 2008 at 19:12
Superdupergrattis! 🙂
Kajsa
on 21 augusti, 2008 at 19:50
Grattiiiiis!
Matilda
on 21 augusti, 2008 at 20:18
åh, vad kul! ett stort grattis!
Lilla Fröken
on 21 augusti, 2008 at 21:40
Grattis. Det lät som ett roligt jobb. Hoppas du kommer trivas. 🙂
Fanny
on 22 augusti, 2008 at 10:44
Grattis! Är det i Värnamo du ska jobba? 🙂
Anna Ileby
on 22 augusti, 2008 at 10:53
Tack vad snälla ni är!
Japp det är på värnamos MQ jag kommer jobba!
Sandra
on 22 augusti, 2008 at 20:24
Åh, gud var roligt! Det är precis ett sånt jobb jag hade velat ha. Grattis!
AnnaK
on 23 augusti, 2008 at 18:34
Grattis, va roligt! Själv börjar jag en dekoratörs-utbildning på måndag. =)
malin
on 3 september, 2008 at 16:49
grattis! jobbar själv innom MQ och måste säga att det är jätte rolig kjedja att jobba inom!
Oooho 😀 va ballt. då måste jag passa på att gratulera 😀 bär börjar du?
Vilket roligt jobb! Grattis!
jättekul ju! GRATTIS!
Stort grattis!
Grattis!
Vad lustigt att det var ett sånt jobb, för när jag cyklade hem här för några minuter sen så tänkte jag på min kompis kompis som jobbar som det, fast i Göteborg. Vad lustigt, men kul! 🙂
Superdupergrattis! 🙂
Grattiiiiis!
åh, vad kul! ett stort grattis!
Grattis. Det lät som ett roligt jobb. Hoppas du kommer trivas. 🙂
Grattis! Är det i Värnamo du ska jobba? 🙂
Tack vad snälla ni är!
Japp det är på värnamos MQ jag kommer jobba!
Åh, gud var roligt! Det är precis ett sånt jobb jag hade velat ha. Grattis!
Grattis, va roligt!
Själv börjar jag en dekoratörs-utbildning på måndag. =)
grattis! jobbar själv innom MQ och måste säga att det är jätte rolig kjedja att jobba inom!