Anna på Turné!

okt 9, 2008 | Tankar och Vardag | 0 kommentarer


Jag lovade ju att meddela var mina tavlor befinner sig och just nu finns de i Tingsryd på Galleri Blå! Gå dit och kika om ni bor i närheten vettja!

3 Kommentarer

  1. Hur länge kommer de hänga där?

  2. Åh jag brukar ju åka till tingsryd alldeles för ofta, borde kika förbi haha

  3. Vilken talang du har, jätte snyggt! den här gillar jag massor. Färgerna, känslan, motivet…