mar 7, 2009 | Tankar och Vardag | 0 kommentarer
Jag fyller 25 imorgon så mina kära paranteser är här.Då dricker man vin, skrattar halvt ihjäl sig och gör typiska turist saker såsom fota kallbadhuset.Men trevligt är det, idag gjorde vi Ullared och imorgon är dagen D.
0 Kommentarer