Såhär känns det just nu. Det finns absolut ingen bättre känsla än att vara nykär, när man saknar den andra personen bara han lämnar rummet. Jag är knäsvag.
13 Kommentarer
Sara
on 12 oktober, 2008 at 18:31
Skulle du vilja rita av mig ? ^^
Anonymous
on 13 oktober, 2008 at 07:33
Inte Guitar Hero längre?
Karin
on 13 oktober, 2008 at 08:47
Det är konstigt vad man kan sakna en känsla och ett tillstånd så..
Anna Ileby
on 13 oktober, 2008 at 09:29
Nej ingen mer Guitar Hero.
Tina
on 13 oktober, 2008 at 11:33
Bedårande!
Alice 🙂
on 13 oktober, 2008 at 12:50
Klickade in på bloggen och måste bara säga att du är helt gudomlig på att rita 🙂
Lala
on 14 oktober, 2008 at 09:50
Bra att du hittat kärlek efter GH igen! (jag är gammalt syster b.-fan) glad för din skull. Och lite avis såklart, kärlek under hösten är fint!
Hanna
on 15 oktober, 2008 at 16:23
ååh, jadu. å vara nykär är verkligen superhärligt, totally 🙂
Anonymous
on 15 oktober, 2008 at 22:34
asså vad ska man säga inga ord! du ritar så fint! jag har faktist kollat in din blogg varje dag, och du ritar så fint så att det är inte sant. Fattar inte hur du kan rita så fint. Ha en bra daag pusshej! / Rana
Tara Diane
on 16 oktober, 2008 at 00:48
This is the first time I’ve been to your site, and wow, everything is amazing!!
Mali
on 21 oktober, 2008 at 21:08
Shit vad du är duktig! Skulle vilja rita som du!! Vad använder du för program och så! Kolla gärna in på vår blogg
Amanda
on 25 oktober, 2008 at 11:28
Gillar verkligen denna bilen. Det äe helt klart en känsla du förmedlar 🙂 Riktigt fin.
Vägen från 137kilo
on 30 november, 2008 at 18:27
Hahha, jag som pratade känslor om den förra bilden!
Skulle du vilja rita av mig ? ^^
Inte Guitar Hero längre?
Det är konstigt vad man kan sakna en känsla och ett tillstånd så..
Nej ingen mer Guitar Hero.
Bedårande!
Klickade in på bloggen och måste bara säga att du är helt gudomlig på att rita 🙂
Bra att du hittat kärlek efter GH igen! (jag är gammalt syster b.-fan) glad för din skull. Och lite avis såklart, kärlek under hösten är fint!
ååh, jadu. å vara nykär är verkligen superhärligt, totally 🙂
asså vad ska man säga inga ord! du ritar så fint! jag har faktist kollat in din blogg varje dag, och du ritar så fint så att det är inte sant. Fattar inte hur du kan rita så fint. Ha en bra daag pusshej! / Rana
This is the first time I’ve been to your site, and wow, everything is amazing!!
Shit vad du är duktig! Skulle vilja rita som du!! Vad använder du för program och så! Kolla gärna in på vår blogg
Gillar verkligen denna bilen. Det äe helt klart en känsla du förmedlar 🙂 Riktigt fin.
Hahha, jag som pratade känslor om den förra bilden!