
Nu går jag på välförtjänt jullov!
Jag avslutar med ännu ett blyertsporträtt, den här gången på Amanda Berg. Just nu känns det tusen gånger roligare än mina tuschporträtt. Variation förnöjer.
Hejdå Småland, hej hej ljuvliga Värmland!

Nu går jag på välförtjänt jullov!
Jag avslutar med ännu ett blyertsporträtt, den här gången på Amanda Berg. Just nu känns det tusen gånger roligare än mina tuschporträtt. Variation förnöjer.
Hejdå Småland, hej hej ljuvliga Värmland!
0 Kommentarer