Visar en riktig sommarbild idag. Känner mig helsnurrig idag. Alldeles för mycket att tänka på för mig som är van att mest tänka på tuschpennor. Hoppas ni har det fint!
9 Kommentarer
trettionio
on 6 oktober, 2008 at 22:43
sjukt snyggt!
Tina
on 7 oktober, 2008 at 08:10
Vina bilder du gjort på sistone, gillar speciellt dom i flashe färg. Har också beställt hem ett gäng av den sortens akryl färg. Fast jag lägger på lack efteråt för att ändå få yta på det.
Ellen
on 7 oktober, 2008 at 10:34
äsch, det är skönt med lite sommarfärger såhär på hösten! 🙂 finfint! 🙂
ANGELICA
on 7 oktober, 2008 at 19:38
Skitsnyggt som fan! 🙂 Puss
sabine
on 7 oktober, 2008 at 19:39
Hejhej! Tänkte bara kolla, hennes hud, som är vit, ritar du där också eller låter du det bara vara pappret där? Förstår du vad jag menar? hehe.. (Du har förövrigt blivit min nya favvoblogg) kramar
Anna Ileby
on 7 oktober, 2008 at 20:22
Tack tack alla! 🙂
Sabine – ja jag lämnar det vita tomt. Ibland tecknar jag det också, men oftast inte
Anonymous
on 7 oktober, 2008 at 20:32
UNDERBAR, älskar vinkeln
Elin
on 9 oktober, 2008 at 05:30
Åh! Vilka finfina bilder du ritar! Så himla duktig. Det är så man skulle vilja sätta upp alla på sina väggar!
annas ugly shoes
on 15 oktober, 2008 at 18:49
fan vad fint du målar! lovely. jag heter med anna, haha.
sjukt snyggt!
Vina bilder du gjort på sistone, gillar speciellt dom i flashe färg. Har också beställt hem ett gäng av den sortens akryl färg. Fast jag lägger på lack efteråt för att ändå få yta på det.
äsch, det är skönt med lite sommarfärger såhär på hösten! 🙂 finfint! 🙂
Skitsnyggt som fan! 🙂 Puss
Hejhej! Tänkte bara kolla, hennes hud, som är vit, ritar du där också eller låter du det bara vara pappret där? Förstår du vad jag menar? hehe.. (Du har förövrigt blivit min nya favvoblogg) kramar
Tack tack alla! 🙂
Sabine – ja jag lämnar det vita tomt. Ibland tecknar jag det också, men oftast inte
UNDERBAR, älskar vinkeln
Åh! Vilka finfina bilder du ritar! Så himla duktig. Det är
så man skulle vilja sätta upp alla på sina väggar!
fan vad fint du målar! lovely. jag heter med anna, haha.