du är så där otroligt duktig så man nästan bli arg. jag sitter här och bara gapar.shit vad du är grym!
tp
on 21 oktober, 2008 at 16:06
hej anna målar du på beställning ? vad kostar det ?
svägerskan
on 21 oktober, 2008 at 20:49
japp, precis den minen. SUCK! 🙂 jo jag förstår hur du menar med doften, jag håller med! men detta ljus luktade faktiskt godare än vanligt! brukar vara skeptisk till doftljus.. men som sagt, detta funkar (för mig iaf..haha) men jag antar att när vi väl tänder det kommer jag också vilja slänga ut det. fin pojke du hittat! ja, bli rik och kom hit. 😉
Maria
on 22 oktober, 2008 at 00:00
Du är helt otrolig Anna! Du är så bra att det gör ont i min avundsjuka kropp 🙂 Man kan inget annat än att buga, bocka och tacka för att du delar med dig av din talang. Du är godis
Strösselskägg is the shit.
skitsnyggt
Snygging.
hottie!
är det Big?
du är så där otroligt duktig så man nästan bli arg. jag sitter här och bara gapar.shit vad du är grym!
hej anna målar du på beställning ? vad kostar det ?
japp, precis den minen. SUCK! 🙂
jo jag förstår hur du menar med doften, jag håller med! men detta ljus luktade faktiskt godare än vanligt! brukar vara skeptisk till doftljus.. men som sagt, detta funkar (för mig iaf..haha)
men jag antar att när vi väl tänder det kommer jag också vilja slänga ut det.
fin pojke du hittat!
ja, bli rik och kom hit. 😉
Du är helt otrolig Anna! Du är så bra att det gör ont i min avundsjuka kropp 🙂 Man kan inget annat än att buga, bocka och tacka för att du delar med dig av din talang. Du är godis
Grymt jobbat med skägget!