Jag gillar att teckna bilder som inte bara är som vilken bild som helst. Därför är de här två lite av mina favoriter.
8 Kommentarer
Frida
on 1 december, 2008 at 16:15
Gud vad du är duktig, talang på HÖG nivå! 😀 Jag själv är nog bäst på sträckgubbar.. men alla kan inte vara bra på allt! 🙂
KRAM!
nathalie
on 1 december, 2008 at 18:06
ja den sista är min favorit också!
MalinCicilia
on 1 december, 2008 at 18:58
Gud så fina!
artsprojects
on 1 december, 2008 at 22:04
Du är helt grym tjejen! Jag hittade din blogg av en slump och blev så inspirerad av dina bilder. Härliga! Tack för inspirationen nu kan jag teckna vidare tror jag. Här är min blogg; http://ja-artsprojects.blogspot.com/
kajsa
on 2 december, 2008 at 14:04
Jag tycker om dig gullunge!
josephine
on 2 december, 2008 at 21:41
gud va fint du ritar!:)
Beatavk
on 3 december, 2008 at 17:12
DU ÄR BÄST! Seriöst! Jag har typ aldrig sett ngt bättre, jag blir så sjukt inspirerad av din blogg! Tack för det!
tess
on 7 december, 2008 at 17:22
gillar den sista bilden. du är verkligen jätteduktigt 🙂
Gud vad du är duktig, talang på HÖG nivå! 😀
Jag själv är nog bäst på sträckgubbar.. men alla kan inte vara bra på allt! 🙂
KRAM!
ja den sista är min favorit också!
Gud så fina!
Du är helt grym tjejen! Jag hittade din blogg av en slump och blev så inspirerad av dina bilder. Härliga! Tack för inspirationen nu kan jag teckna vidare tror jag. Här är min blogg;
http://ja-artsprojects.blogspot.com/
Jag tycker om dig gullunge!
gud va fint du ritar!:)
DU ÄR BÄST! Seriöst! Jag har typ aldrig sett ngt bättre, jag blir så sjukt inspirerad av din blogg! Tack för det!
gillar den sista bilden. du är verkligen jätteduktigt 🙂