
Jag är dålig på att trösta. Blir orolig och vet inte vad jag ska säga.
Men jag är bra på att teckna. Så jag kan trösta och önska att du kryar på dig med en teckning.

Jag är dålig på att trösta. Blir orolig och vet inte vad jag ska säga.
Men jag är bra på att teckna. Så jag kan trösta och önska att du kryar på dig med en teckning.
0 Kommentarer