Vintagedarling fick vara model idag också, hon är ju så söt med den där luggen!
5 Kommentarer
Sara
on 1 juli, 2008 at 12:52
Vill du rita av mig på något vänster får du gärna göra det. Har lite problem med att se hur jag själv ser ut, skulle vara skoj o se hur man uppfattas! Har bilder på bilddagboken. Där heter jag shamble-baby och gästlösen är pippi.
Kollar in här varje dag. Du är så fin och duktig!
Kramar Sara
sött nonsens
on 3 juli, 2008 at 00:01
oj! vad duktig du är på att rita! syns ju direkt att det är Vintagedarling!
Matilda
on 4 juli, 2008 at 00:24
oj, så likt! (:
Matilly
on 11 juli, 2008 at 18:13
Du är så duktig!
Rebecka
on 16 juli, 2008 at 17:36
Du ritar så underbart vackert, älskar färgerna..skulle vara helt underbart som tavlor.
Vill du rita av mig på något vänster får du gärna göra det.
Har lite problem med att se hur jag själv ser ut, skulle vara skoj o se hur man uppfattas! Har bilder på bilddagboken. Där heter jag shamble-baby och gästlösen är pippi.
Kollar in här varje dag. Du är så fin och duktig!
Kramar Sara
oj! vad duktig du är på att rita! syns ju direkt att det är Vintagedarling!
oj, så likt! (:
Du är så duktig!
Du ritar så underbart vackert, älskar färgerna..skulle vara helt underbart som tavlor.
fint !