feb 19, 2010 | Loppis | 0 kommentarer
Imorgon släpps kollektionen av Sonia Rykiel for H&M!Jag SKA ha den här gula baskern och den matchande gula kjolen! Slutdiskuterat!Tänk vad fint att möta våren i gul basker och svart lugg!
0 Kommentarer